گوشي‌ها به يكي از محبوب‌ترين ديوايس‌ها تبديل شده‌اند كه شغل هاي زيادي را براي‌مان انجام مي‌دهند .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

همينطور موبايل‌هاي هوشمند زندگي را آسان‌تر كرده‌اند و با كمك‌شان مي توانيم در بازه زماني صرفه‌جويي نموده و اعمال روزمره خويش را به‌راحتي انجام دهيم . البته در حال حاضر انتخاب يك اسمارت فون عمل سختي به‌شمار مي‌آيد . چراكه توليدكنندگان بخش اعظمي به اين بازار ورود پيدا كرده‌اند و هرسال از محصولات جديد خود پرده بر مي‌دارند . در سود مي بايست مدل‌هاي متعدد را مقايسه كنيم و با ويژگي‌هاي هر يك آشنا شويم تا بهترين‌ را گزينش نماييم . در اين نوبت مي خواهيم با مي پلي شيائومي بيش‌تر آشنا شويم . پس در ادامه با ما ياور باشيد . 
تبليغات خبرها اتومبيل / بليط هواپيما / لپ‌ تاپ قسطي صفحه آرايي و ديسپلي؛ امروزي و چشم‌نواز! Xiaomi-Mi-Play-13-1078x516 4 برهان براي اينكه مي پلي شيائومي را بخريم؟ پباده سازي بخش مهمي از يك كالاي ديجيتال محسوب ميگردد و خوش‌بختانه شيائومي به اين موضوع توجه كرده و اين مدل را با بهره‌گيري از ترندهاي طراحي ايجاد نموده . در فريم جلو، يك بريدگي مضاعف كوچك به‌چشم مي خورد كه نويد از ديزاين ناچ داراست . به كارگيري از اين المان سبب ساز گرديده تا ضخامت حاشيه‌هاي فضا نمايشگر كاهش يابد . به اين ترتيب ديدن فيلم‌ها و تجربه بازي‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود و فارغ از مزاحمت نوارهاي ديسپلي مي توانيد به انجام كارهاي خويش بپردازيد . در فريم پشت هم المان‌هايي مثل ماژول دوربين دوگانه و حس‌گر اثر انگشت در نظر گرفته گرديده كه ظواهر مي پلي را جذاب‌تر كرده مي باشد . گفتني‌ست فرآورده شيائومي تركيبي از شيشه و فلز هست و نظر هر كسي را جلب ميكند . نسبت تصوير ۱۹:۹ خوش‌دستي اسمارت‌ فون را ارتقاء داده و از طرفي موجب گشته تا اين ديوايس غول‌پيكر به‌سادگي در مكان‌هاي كوچك نظير جيب قرار بگيرد . 
صفحه‌نمايش را از ياد نبريم . يك نمايشگر نسبتاً ۵ .۸ اينچي با تكنولوژي IPS مي پلي را به يك تلفن همراه دوست‌داشتني براي گيمرها و عاشقان فيلم و انيميشن مبدل نموده . رزولوشن فول اچ‌دي ديسپلي جزئيات متعددي از تصاوير را نشان مي دهد و تجربه بازي‌ها و ديدن سريال‌ها و محتواهاي گوناگون را لذت‌بخش‌تر مينمايد . 
سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ مدياتك و پاي به عرصه مي‌آيند! xiaomi-mi-play-review-test-buy-price-awaqa .com-01-1 4 برهان براي اين‌كه مي پلي شيائومي را بخريم؟ اين رو نيز بخون: سرمايه‌گذاري رسمي شيائومي در TCL با خريداري بيش از 65 ميليون سهام اين… ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ مي‌توان خاطرنشان كرد مي‌ پلي شيائومي گزينه‌اي مناسب براي بخش اعظم يوزرها شمرده مي‌شود . چراكه نيز از قيمت خريد بالايي برخوردار مي‌باشد و همينطور به تكنولوژي‌هاي متفاوت مجهز گشته . پردازنده ۱۲ نانومتري مدياتك قلب تپنده مي پلي را تشكيل مي‌دهد و از اقتدار رضايت‌بخشي منفعت ميبرد . در عين حال به‌لطف فن‌آوري‌هاي متفاوت مصرف اين چيپست نسبت به مد‌ل‌هاي ۱۴ نانومتري كاهش يافته و مي توانيد دقيقه‌هاي بيش‌تري با گوشي‌تان فعاليت فرمائيد . با ياري پردازش‌گر چيني طيف گسترده‌اي از اپليكيشن‌ها سواي نقص اجرا مي‌شوند و چه بسا قادريد برخي از گيم‌ها را نيز تجربه فرمائيد . با اين همه، اندازه ياد نيز اهميت دارد . از اين رو شيائومي براي مي پلي ۶۴ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي و ۴ گيگابايت رم تدارك چشم تا كاركشته به ذخيره محتواهاي قضيه علاقه‌تان باشيد و به اجراي همزمان تعدادي برنامه و بازي بپردازيد . در چهره مواجه شدن با خطاي نبود حافظه نيز ميتوانيد از ميكرو اس‌دي تا ۲۵۶ گيگابايت فيض بجوييد . 
پلت‌فرم گوگل مهمان مي پلي گشته و نسخه نهم آن از مدام بهتر شده . در اندرويد پاي تكنولوژي‌هاي مختلفي براي بهينه‌سازي مصرف و افزايش امنيت استعمال شده كه آن را تبديل به سيستم‌عاملي كارآمدتر نموده . به اين ترتيب در حالتي كه در‌پي اسمارت‌فوني با ويژگي‌هاي دوست‌داشتني و با قيمتي مضاعف اندك هستيد، مطلقا مي پلي شيائومي را در سبد خريدتان قرار دهيد . 
دوربين‌ها؛ پرتره! xiaomi-mi-play-review-test-buy-price-awaqa .com-06-1 4 ادله براي اين‌كه مي پلي شيائومي را بخريم؟ همان‌طور كه گفته گرديده مي پلي از ماژول دوربين دوگانه در كادر پشت سود مي‌جويد كه عكاسي پرتره را ممكن مي‌سازد . به‌لطف دوربين ۱۲ مگاپيكسلي تصاوير از جزئيات متعددي برخوردار ميباشند و مطمئن باشيد سنسورهاي جنس شيائومي چيزي را از قلم نمي‌اندازند . در ضمن فلاش ال‌اي‌دي هم براي‌تان مهيا آمده تا در هنگام شبكه‌هاي‌اجتماعي نيز بتوانيد به عكاسي بپردازيد . ويژگي اچ‌دي‌آر به شما اين قابليت و امكان را ميدهد تا تصاوير جذاب‌تري بگيريد كه از شفافيت بالايي برخوردار مي‌باشند . خوش‌بختانه چنين قابليتي در مي پلي در لحاظ گرفته گرديده . ناگفته نماند قادريد با رزولوشن فول اچ‌دي اقدام به ضبط ويدئو فرمائيد . با اعتنا به ارتقا محبوبيت شبكه‌هاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام، اعتنا به دوربين جلو هم بيش‌تر گرديده و هم سازندگان و نيز كاربران اين بخش را بدون شوخي گرفته‌اند . براي همين شيائومي از يك سنسور با قابليت‌هاي فراوان در كادر جلو فايده گرفته . اين دوربين ۸ مگاپيكسلي از خصوصيت اچ‌دي‌آر فيض ميبرد و در اين چهره كار كشته به گرفتن عكس‌هاي واضح‌تر و زيباتري خواهيد بود . قابليت ضبط ويديو با رزولوشن فول اچ‌دي هم فراهم گرديده و ميتوانيد خاطرات خويش را با كيفيت بالا ثبت فرمائيد . 
باتري و بقيه قابليت‌ها xiaomi-mi-play-review-test-buy-price-awaqa .com-09-1 4 دليل براي اين‌كه مي پلي شيائومي را بخريم؟ استفاده از يك باتري با گنجايش ۳۰۰۰ ميلي‌آمپر در مي پلي شيائومي منجر شده تا اين گوشي از عمر فراوان خير و خوبي بهره‌مند باشد . با اعتنا به چيپست كم‌مصرف و اندرويد پاي انتظار ميرود اسمارت‌ فون چيني با يك‌بار شارژ ساعات استمرار بياورد . در واقع باتري مي پلي در اين رنج قيمتي مضاعف خوب تلقي مي‌شود و بيش‌تر كاربران را راضي مي كند . حس‌گر اثر انگشت هم در اختيارتان قرار گرفته تا از داده ها شخصي‌ خود محافظت نمائيد .

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 

به اين ترتيب تنها خودتان قوي به آنلاك كردن تلفن همراه خواهيد بود . سنسور ژيروسكوپ نيز اين اذن را به يوزرها مي‌دهد تا از عينك واقعيت مجازي و محتواي واقعيت افزوده به كارگيري نمايند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.