رسانه ترانه – كنسرت مشترك سيروان خسروي، زانيار خسروي و شهاب رمضان ذيل تيتر «كنسرتي براي بهنام» شامگاه روز شنبه ۲۲ دي ماه و طي يك سانس در سالن همايش ايرانيان برگزار شد و تمام درآمد اين كنسرت به خانواده بهنام صفوي نثار شد . 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

به گزارش رسانه نوا، مدتي ميباشد بهنام صفوي خواننده مطرح كشورمان به دليل تشديد بيماري خود در ICU بستري ميباشد و جمعي از خوا‌نندگان موسيقي پاپ براي امداد و همدلي با اين خواننده جوان تصميم به برگزاري كنسرتي مشترك به نفع بهنام صفوي گرفتند تا تمام درآمد اين كنسرت را به خانواده اين خواننده تقديم كنند . 
در آغاز اعضاي اركستر با تشويق طرف داران به روي استيج آمدند و پس از قرار دريافت كردن پشت سازهاي خود، قطعه «نه نرو» را نواختند و سيروان خسروي در بين تشويق هاي بي امان هواداران به روي استيج آمد اما در همين اولِ كنسرت حادثه جالبي به‌زمين‌خورد و ميكروفون سيروان خسروي انقطاع شد و اين قطعه با صداي هواداران اجرا شد . پس از نقطه پايان اين قطعه، سيروان خسروي مجددا آن را اجرا كرد . 
پس از اجراي اين قطعه، سيروان ضمن خوشامدگويي به هواداران، گفت: “خيلي ذوق زده هستم كه پس از يك سال در تهران به روي صحنه رفتم و اين واقعه به يكباره زمين خورد و چهار روز قبل به اينجانب گفتند كه قرار است چنين كنسرتي برگزار شود . قدرداني ويژه از شما دارم كه عمل فوق العاده اي را انجام داديد و از اين كنسرت حمايت كرديد و تمامي ما را غافلگير كرديد .” 
«خاطرات تو» قطعه بعدي بود كه به وسيله سيروان خسروي اجرا شد و پس از اجراي اين قطعه، زانيار خسروي با تشويق دوست دار به روي صحنه آمد و قطعه «ريسك» را اجرا كرد . پس از نقطه نهايي اين قطعه زانيار ضمن خوشامدگويي به هواداران، گفت: “خيلي ذوق زده هستم كه مجدد شما دوستان را از نزديك مي بينم و مطمئن هستم كه امشب انرژي همه شما به بهنام صفوي مي رسد و اميدوارم كه گشوده هم بهنام عزيز را بر روي استيج ببينيم .” بعد از آن قطعات «نميرم عقب» و «قاب عكس خالي» به فيس مشترك توسط سيروان و زانيار اجرا شد كه در قطعه «نميرم عقب» سيروان به نواختن صفحه كليد هم پرداخت . 
در بخش بعدي اين كنسرت شهاب رمضان با تشويق هواداران به روي استيج آمد و به همراه زانيار قطعه «تمنا» از بهنام صفوي را اجرا كرد و در اتفاقي ديدني در قسمت هايي از اين قطعه، صداي بهنام صفوي پخش شد كه به شدت مسئله تشويق دوستداران قرار گرفت . همينطور سيروان خسروي در اين قطعه به نواختن پيانو پرداخت . 
پس از اجراي اين قطعه، شهاب رمضان ضمن خوشامدگويي به هواداران، ذكر كرد “اميدوارم كه بهنام صفوي عزيز هرچه زودتر عالي شود و مجدد او را بر روي استيج ببينيم .” 
بعد شهاب رمضان و زانيار خسروي قطعات ديگري از بهنام صفوي به نام هاي «آرامش» و «بي تو امشب» را اجرا كردند كه سيروان در اين قطعات هم به نواختن پيانو پرداخت . 
پس از اجراي اين دو قطعه، شهاب رمضان قطعه «هنوز عاشقم» كه به همراه بهنام صفوي اجرا شده بود را اجرا كرد و سيروان در اين قطعه هم به نواختن كيبورد پرداخت . 
در بخش ديگري از اين كنسرت زانيار و سيروان قطعه بشاش و ريتميك «طفره نرو» را به چهره مشترك اجرا كردند و پس از آن شهاب رمضان مجدد به روي استيج آمد و قطعه معروف «عشق اينجانب باش» از بهنام صفوي را با ملازمت و همراهي زانيار خسروي اجرا كرد و سيروان هم در اين قطعه به نواختن كيبورد پرداخت كه به شدت زمينه تشويق هوا داران قرار گرفتند . 
در ادامه اين كنسرت قطعات «بارون پاييزي»، «بدون تو» و «دوست دارم معاش رو» به فيس مشترك بوسيله سيروان و زانيار خسروي اجرا شد . 
آرزو حجت –گيتار، امير دانايي-گيتار الكتريك، مجيد پروريان –گيتار باس، حامد طاهري –گيتار باس، بهنام رهنما –گيتار الكتريك و آكوستيك، علي طاهايي –درامز، نريمان ناعمي –ساكسوفون، محمدرضا رهنما –كيبورد و ياشا حكمي –كيبورد اعضاي اركستر را در اين كنسرت تشكيل دادند . 
مازيار لشني خواننده مجموعه ايهام فقط مهمان شبكه‌هاي‌اجتماعي اوليه اين كنسرت بود . 
گفتني است؛ هيچ يك از خوانندگان، سالن همايش ايرانيان، سازمان اماكن و ساير عوامل برگزار كننده اين كنسرت هيچ جور نفع مالي از اين كنسرت نمي مارك و تمام درآمد اين كنسرت به خانواده بهنام صفوي نثار مي شود . 
شايان ذكر هست كه با اعتنا به استقبال بي مثل هواداران، اين كنسرت براي يك شب ديگر و در مورخ ۲۳ دي ماه طي يك سانس در سالن ايرانيان برگزار خواهد شد . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.