«بانوي عمارت» پربيننده ترين سريال تلويزيون شد

اخبار فرهنگي پايشگر- در نظرسنجي نهم دي ماه توسط صداوسيما، سريال تلويزيوني «بانوي عمارت» شبكه سه سيما پربيننده ترين سريال تلويزيون شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، براساس نظرسنجي نهم دي ماه ۹۷ صداوسيما با نمونه آماري ۴۰۶ نفر از افراد ۱۲ سال و بالاتر، ۶۶ درصد از پاسخگويان، بيننده حداقل يكي از سريال‌هاي درحال پخش از شبكه‌هاي تلويزيوني بوده اند و از اين ميزان ۵۶ درصد سريال‌هاي جديد «مينو»، «بي‌قرار۲»، «بانوي عمارت»، «افسانه اوك‌نيو» و «خانواده جديد» را تماشا كرده‌اند.

در اين گزارش آمده است: سريال «بانوي عمارت» شبكه سه سيما در ميان سريال‌هاي جديد گوي سبقت را از ديگر سريال‌ها در جذب مخاطب ربوده و ۴۷ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است. از اين ميزان بيش از ۹۳ درصد در حد «زياد» و كمتر از ۷ درصد در حد «كم» از اين سريال رضايت داشته اند.

در اين نظر سنجي سريال «بي‌قرار۲» شبكه دو سيما پس از «بانوي عمارت» در فهرست علاقه مندان به سريال‌هاي جديد سيما قرار گرفته و آمار ۲۹ درصد از اين تعداد را به خود اختصاص داده‌ است. از ميان بينندگان سريال «بي‌قرار۲» نيز ۸۵ درصد در حد زياد و ۱۲ درصد در حد كم از اين سريال راضي بوده‌اند. در ميان جنبه‌هاي مختلف جذابيت اين سريال بازي هنرپيشه‌ها در حدود ۸۷ درصد نظر بينندگان را جلب كرده است.

سريال «مينو» با ۱۵ درصد پس از اين دو سريال در جلب نظر مخاطبان قرار داشته است و در ميان سريال‌هاي خارجي نيز «افسانه اوك‌نيو» شبكه سه با ۱۶ درصد در صدر قرار گرفته است.

مرجع اخبار رسمي

در اين نظر سنجي ۲۰ سريال تكراري نيز كه از شبكه‌هاي سيما در اين تاريخ روي آنتن رفته اند نيز بررسي شده است كه ۹ سريال بيش از ۱۰درصد بيننده داشته‌اند. از اين ميزان سريال «پايتخت۴» با ۳۲ درصد بيننده پربيننده تر از بقيه سريال‌هاي تكراري بوده است و توانسته نظر غالب مخاطبانش را جلب كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.