مقاله بيمه دانا، برگزيده همايش مديريت ريسك و بيمه شد

اخبار بانك و بيمه پايشگر- مقالات برتر شركت‌كنندگان پنجمين همايش مديريت ريسك و بيمه از سوي داوران علمي اين همايش انتخاب و معرفي شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر به نقل از روابط عمومي بيمه دانا، از ميان مقالات ارسالي به دبيرخانه همايش، پنج مقاله در بخش پوستري برگزيده شد كه مقاله” مديريت ريسك در صنعت بيمه از منظر ساختار بازار”، نوشته دكتر ابراهيم كاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا، مهدي احراري مدير دفتر تحقيقات و مطالعات بيمه‌اي و حميدرضا محمدي اوجان مشاور معاون مديرعامل، از بيمه دانا به عنوان مقاله برتر و انتخابي اين همايش برگزيده شد.

مرجع اخبار رسمي

بر اساس اين گزارش در پنجمين همايش مديريت ريسك و بيمه كه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي كتابخانه ملي با حضور رئيس كل بيمه مركزي، جمعي از مديران عامل شركت‌هاي بيمه و پژوهشكده بيمه برگزار شد، از نويسندگان مقالات منتخب با اهداي تنديس همايش، لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

بيمه دانا همه ساله و در مناسبت‌هاي مختلف از جمله همايش ملي روز بيمه و همايش مديريت ريسك و بيمه، با ارائه مقالات علمي و بيمه‌اي مي‌كوشد ضمن حضور فعال در اينگونه مجامع، نقش و تاثير تعيين‌كننده اي در توسعه فرهنگ بيمه در جامعه ايفا كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.